1 år sen..

För exakt ett år sen så hade jag och Matilda landat i Stockholm på Arlanda för ca en halvtimme sedan.. Där satt vi och var sjukt taggade och förväntansfulla och nyfikna hur våra 12 dagar i Holland skulle bli. Kan inte fatta att det är ett helt år sedan, tiden går så fruktansvärt fort, jag skulle vilja vara i Holland just den här helgen för det är Dorpsfeest och det var typ det roligaste helgen någonsin, hände så mycket roligt för mig och Matilda (haha) och vi hade bara så roligt!
Jag hatar att jag är ensam här uppe i de här surhålet så kallad "Tärnafjällen", om jag fick så skulle jag bränna upp skiten, folk som bor här har fan inget liv. typ.. Och inte för att vara taskig mot ungdommar som skaffar barn nu, visst, jag skulle lätt kunna ha en bäbis så jag förstår varför andra också vill ha det, men skillanden verkar ju vara att jag tänker framåt och inte dom. HUR kan ni?! HEJDÅ utlandet, HEJDÅ party, HEJDÅ festivaler HEJDÅ ALLT !! Nu tänker ni att jag är dum i huvet och att "vadå, man kan väl göra det i alla fall" Jo, det är väl klart man kan, men hur snällt är det mot ungen och sätta den på dagis eller nått? SKulle nog ha tänkt igenom innan ni sålde er ungdom till djävulen. ÅH jag känner ba.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Barn hinner man skaffa.

Nu har jag avreagerat mig lite, jag älskar barn och som sagt skulle lätt vilja ha en, men jag känner att jag måste få vara nöjd med min ungdom innan jag bestämmer mig för att vara vuxen, och ingen kan få mig att göra nått annat.

Nu ska jag gå ut med Mulle för ingen annan jävel verkar ju göra det!!!
Kyss

Kommentarer
Postat av: grr

Vilken ungdom, de enda du säger är hur tråkigt de är och att de inte finns nåt å göra, och klagar på allt och alla, ta tag i ditt eget liv, de kan ingen annan göra åt dig och förvänta dig inte att andra ska ordna allt åt dig, du måste ju ordna ditt liv själv. Och den så kallade hundjäveln har du faktiskt ingen aning om, du e så bekväm så att du låter hunden springa efter bilen då du rastar honom. Blir så arg då du snackar en massa skit som du inte ens vet nåt om. nu har jag avreagerat mig, så de så.

2009-08-14 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback