Sommar!

Vilken vacker dag, jag ska gå ut och sätta mig en sväng. Femke ligger i gräser och vilar och resten är borta. Jag är fortfarande förkyld men jag känner att det är mycket bättre. Snart borde jag vara helt återställd.

Igår vad jag till Leeuwarden med Femke, det var roligt. Köpte ballerina skor och tjocka leggins, åt på Mc Donalds och sen så bjöd Femke mig på en väldigt god glass. Man fick välja mellan typ 50 olika glassar som dom sedan gjorde en kula av och la dom i en bägare eller strut, gött. Sen blev klockan 5 och då for hon hem och jag följde Bauke på Makro, det var en skitstor affär med allt möjligt till billigt pris, en affär för företagare. Sen for vi hem och åt.

Idag har jag hunnit att vara med Tiny till Bolsward och handlat lite. För mig så känns det som sommar nu. Det är varmt ute och härligt väder. ojojoj. Känns så skönt att jag slapp den långa vintern i år, första gången jag slipper den.

Nu ska jag öva lite Holländska.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback