I´m so happy I´m so glad, that i´ve got you.

Nu var det ett tag sedan jag skrev, varför? Jo, för jag jobbar och så har jag blivit lite sjuk... igen.. inte så mycket men jag mår bara si så där lite halvtaskigt, sååå jag gå och lägger mig tidigt eftersom jag kliver upp 04.50, cyklar typ Vasaloppet och när jag väl sitter vid datorn så orkar jag inte skriva för det har inte hänt så mycket. Men det har varit fint väder i ungefär en vecka i streck, kanske mer till och med! Så, det känns ju bra! Hoppas på en fin fortsättning (a)


Nu ska jag hur som helst ta en huvudvärkstablett och sen så ska jag se lite The Hills, haha. Sen ska jag nog försöka sova så jag orkar jobba imorgon, jobbade inte idag för jag mådde verkligen inte bra imorse, så jag klev upp, mådde bajs och sen så lånade jag bilen, körde till Rentex och sjukanmälde mig för jag visste inte numret dit. Sen for jag hem och la mig igen, vaknade upp klockan 9 men somnade om igen och sen så vaknade jag klockan 12 typ svettades som en gris, klädde på mig och åt "frunch". Sen så slöade jag ett tag, sen så for jag och Femke till Sneek och handlade lite födelsedags presenter eftersom 3 av 4 barn fyller år i april, dessutom med 1 dags mellan rum. Femke 24.e, Bauke 26.e och Nynke 28.e, timing ;) Så i helgen blir det kalas.
Nä nu ska jag gå och lata mig eftersom jag ska jobba imorgon, jag hoppas på att jag känner mig bättre än imorse, för jag behöver pengar, är fattig nu. Men jag hoppas ni hade en rolig helg och har en bra vecka!
Kyss

Btw, Marilla kommer på Måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Femke

i just love the 'flipflops' xD

2009-04-22 @ 15:03:42
Postat av: MARILLA

JA DET GÖR HON !!! :D:D:D

2009-04-23 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback