Pussgurka.

Nu var det ett tag sedan jag skrev, varför? Jo, för jag har haft fullt upp med annat. Femke har fyllt år, Bauke fyllde år igår och så var vi ute i förrgår. Det var jätteroligt!

Lördagkväll alltså, våra planer var att fara till Makkum på en pub och sitta där och prata lite, men det bliev ändring in i de sista, vi skulle till Workum och vi skulle sova hos Kaspers flickvän - Lianne. Så vi var 8 stycken som sov där. Det var roligt, först kom vi dit och drack lite, sen gick vi till en bar, mysigt var det. Pratade, dansade och hade allmänt trevligt. Sen blev klockan 00.00, grabbarna hade fått "DJ,en" att dra upp Bauke på scenen för han fyllde ju 20 år då ;D Vilken rolig överraskning! Sen så var det bara full rulle tills klockan blev 2 (?), sen gick vi hem till huset vi skulle sova i. När vi kom dit så var det jacuzzi som gällde, fy fan vad skönt det var, det är inte alla som har det på bakgården. Så när klockan blev mellan 3 och 4 så gick vi in och la oss. Lianne hade bäddat några madrasser på golvet, en säng och en soffa som vi fick sova i. Jag vaknade på morgonen och var pissnödig som fan så jag smög ner, trampade i kattpiss (antar jag) svor lite och sen smög jag vidare och såg att Barth sov halvsittandes i massagestolen xD med armar och ben åt alla håll, haha. Jag fattar inte varför han sov där, men jag har ett litet svagt minne av att han kom in i rummet och frös som fan så han gick ner istället, tror det var så. Hur som helst. Jag och Bauke vaknade klockan 8 och 15 minuter senare så satt vi i bilen påväg hem, det var ju hans födelsedag så om vi skulle fortsätta sova skulle vi nog vakna sent :b Så vi kom hem och så gick vi och sov igen :b Men han var i alla fall hemma ifall nån skulle komma på besök.
Under dagen så kom det släkt som fikade och pratade lite, mycket trevligt! Senare mot kvällen så kom Jesse, Barth, Jan och hans flickvän och hälsade på, Femke kom ner och joinade oss, drack lite öl, pratade. Sen så gick vi upp till Baukes rum och såg lite tv, det var också trevligt! Sem blev klockan halv 1 och då var alla så trött så dom for hem och vi alla som bor i huset gick och la oss.

Btw, som vanligt så glömde jag ju min kamera när vi for till Workum så inga bilder blev tagna, vilket är väldigt surt!!!! Jag blir så förbannad på mig själv, jag ska limma fast kameran i pannan.
Hur som helst.
Idag ska jag till Amsterdam med Bauke och Tiny, ( jag tror hon skulle följa med ), vi ska lämna en tårta hos Nynke för hon fyller år imorgon och sen far vi till Shiphol för att hämta Matilda. Sen vet jag inte mer vad som händer ikväll, förmodligen sova för imorgon ska jag till Leeuwarden och få mitt SOFI nummer.

Nu drar vi till Amsterdam, eller snart. Först ska vi äta lunch! :)
Kyss

Kommentarer
Postat av: Linda

du e länkad på min blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback