Sommar och sol!

Man kan väl säga att det är fint väder idag med, men det är inte soligt. Det är "sol-molningt", ni vet, det är mulet men ändå ljust ute. Jag önskar att det var lika varmt som igår. Igår var det en underbar dag. Varmt och soligt och det var inte en minut av dagen som jag hade tråkigt! Färg har jag fått, vill ha mera så jag hoppas på mera sol framöver! Jag älskar känslan av en stekt kropp och solen i ögonen. Helst med en mjukglass i handen, hmm.. Sommar!

Igår gick jag och la mig halv 10 !! Det var helt sjukt, somnade sittandes och vaknade av att nån ringde, hann inte svara. Kollade på klockan och jag hade bara sovit i 20 minuter, så jag klädde av mig och somnade igen. Vaknade nästa gång klockan 1... fy fan säger jag bara, jag var törstig som ett svin, tror jag drack en liter, men det värsta var att somna om igen. Jag tänke för miig själv att det inte kan vara möjligt, jag ville verkligen somna om, jag ville sova! Inte vill jag vakna klockan 1 och vara pigg när jag för första gången (utan att vara sjuk) somnar INNAN 10 !!! Så jag låg där, ja Gud vet hur länge och försökte sova, jag ides inte kolla på klockan för jag tänkte att jag ska BLUNDA, inte ens kolla om jag får ett sms. Nejnej. Så tillslut somnade jag för jag nästa gång jag slog upp ögonen så var klockan 6.30............. (!) Fyfan. Jag var pigg. Jag låg i sängen och tänkte att jag kan inte kliva upp nu, ingen är vaken... Vad ska jag göra?? Så, jag låg där.. blev förbannad för att jag hade somnat klockan halv 10 och tänkte att jag ska ligga här tills klockan blir 10.. Så jag låg där, i 1 eller 2 timmar och då lyckades jag somna om igen, vaknade klockan halv 11 tror jag den var.. Kände mig trött, underligt. Hur som helst så gick jag ner och fikade med Bauke, han somnade halv 9. Haha, fyllskalle. Så han är nog utvilad som bara den idag. Jag försökte få liv i honom igår för hans telefon ringde och dom sa att vi skulle komma till Makkum osv.. men han var var död. Så efter en timme, som sagt, så gick jag och la mig.



1. Först så var jag och Bauke ute och cyklade, stannade en sväng i Bolsward och tog en glass.
2. Sen så kom Kasper (blå tröja) och Jesse (grön skjorta) och hämtade upp oss och vi drog till workum.
3. Vi stekte där i några timmar och sen så for vi för att äta pizza.
4. Jesse körde så han drack iste hela ikvällen, men han verkade ha roligt i alla fall.
5. Det var en hund som gick omkring där inne, den fulaste och äckligaste hunden jag har sett. Huvva. hur som helst så drägglade den ner Baukes stol när han var på toa, det är de vita äcklet man ser på bilden, man ser inte så bra men hur som helst så .. blä. Det såg ut som hunden hade kört in i väggen eller nått. Nosen var helt uppåt och intryckt. Fy.

Några bilder kom upp idag :)

Nu ser jag att solen lyser.. hmm... vänta. Solen lyser bakom molnen. Jag vill ha full sol :P Jaja, ska lära mig lite nya Holländska ord nu!
Kyss


Btw, förlåt att jag är så dålig på att lägga in bilder, det tar sån tid för jag har en liten dator så det tar 100 år innan en bild är ute, så jag orkar aldrig, jag har lagt in några här på Pixbox som ni kan kolla på om ni vill. Det rymdes bara ett antal varje MÅNAD (!) så jag fick in bara en liten del av de jag ville. Men det kommer mera eftersom. Sen nån dag när jag har jääääättetråkigt så ska jag lägga ut ett långt inlägg med bara bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback