Barbie dag

Just nu sitter jag på den 3.e våningen med AnnaRommy och leker med barbies. Det är rätt kul att klä dom. Hon går omkring och säger nått om och om igen. Nu kom hon och och sa att skorna till Ken dockan var för små :P Hon är så söt!

Jag sitter på sängen vid den blå kudden och skriver!

Idag regnar det litegrand, inte så fint väder. Hoppas det blir bättre senare, vädret skiftar så otroligt mycket. Inte som hemma, är det regn när man vaknar så är det regn hela dagen... kanske i 3 dagar! Jag vet inte vad vi ska göra ikväll, sitta och se en film eller göra nått annat skojsigt! :) Jag har inte så mycket att skriva, vaknade halv 11 för Femke kom in och frågade om jag kunde hämta upp AnnaRommy klockan 11 för Tiny var tvungen att vara hemma och vänta på doktorn för Johannes är sjuk. Så jag steg upp och hämtade henne. Det som jag tycker är jobbig är att jag förstår det mesta hon säger och när hon frågar mig tex vad jag gör eller vars jag ska, så vet jag inte vad jag ska svara :P så jag svara med en mix av svenska/engelska och dålig Holländska :P sen så är jag rädd att jag säger nått fel så hon inte fattar ett skit av vad jag menar eller att jag kanske säger nått dumt, men än så länge så verkar det gå bra, med lite charader och pekningar.

Nu ska jag leka vidare ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback