Knep och knåp.

Det blir en Makro runda idag! Men Bauke verkar ha fastnat framför Zelda så jag vet inte när han ska få tummen ur röven. Men än så länge är det lugnt för dom stänger inte förrän 18.00 idag. Så jag kan passa på att skriva lite blogg.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, min blogg måste väl vara ungefär lika intressant att läsa som att läsa ingenting.. typ.. Jag har inget speciellt att skriva men ändå känner jag för att skriva och sen när jag har skrivit "klart" så upptäcker jag att det bara är 2 rader, så då blir det att jag tvingas att ordbajsa. Sorry for that.
Jag har inget liv, jag sitter och skriver med Femke på msn... hon sitter 3 meter ifrån mig. Ja, ni ser. Ofta ni ville veta det? ojojoj. Nä. nu ska jag försöka komma på nått "Intressant ellet nytt" att berätta... vänta....


Nä, jag kan ge er något att fundera över jag så ger jag svaret imorgon.
... Det var ju så jävla klart, såklart så kunde jag inte lägga upp bilden så ja får väl försöka rita själv, förbannat.

     I   /-  /  I

Ser ni krumilurerna här ovan? Med hjälp av 3 raka streck ska detta bli en bil. Lycka till!
*kommentera*
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback