Tjenaaaa

Som ni vet så jobbade jag igår, min första dag och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv, cyklade dit, jobbade. När jag kom hem så hade jag så sjuukt ont i fötterna, ryggen, röven (pga cykelsadeln) och i huvet. Trött som ett svin, kunde seriöst sova klockan 8 men de gjorde jag inte. Somnade just efter 11 för vi såg en film, jag, jildau och Bauke. Men jag kan säga er att jag slocknade verkligen direkt. Hur som helst så vill jag inte jobba där, jag måste hitta nått annat!!!!!! Men jag kommer jobba där tills och om jag hittar ett annat jobb. Bättre än ingenting. Men jag vet inte hur jag ska överleva.... Ska i alla fall jobba på Måndag också så imorgon blir det tidigt i säng. Senast 10 (!)
Jag börjar bli sjuk igen, tror jag. Känner mig hänging och ont i hals och huvud, pga min lilla cykelfärd till jobbet så tidigt på morgonen, kolsvart ute också, läskigt. Men jag hoppas att det bara är för att jag är trött för tillfället, jag vill inte bli sjuk. Men när jag tog bort halsmandlarna så sa doktorn att jag kommer lättare att bli sjuk eftersom mandlarna är typ "bra" att ha, imunförsvaret blir sämre.. jaja. Kuljul.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, det är jättefint väder ute men det blåser som fan så det är inte varmt (enligt mig), men jag tror att jag tycker det är kallt bara för jag börjar bli sjuk. JAJA.
Idag så har jag i alla fall cyklat till Bolsward med Bauke, motvind som fasiken, köpte ljus och cykeldäck.. och en dricka, sen for vi hem, det gick lättare eftersom vi hade vinden i ryggen då :) När vi kom hem så drack vi te, sen så bytte vi däck på Femkes cykel, sen for Bauke och jobbade, han är fortfarande inte hemma.
Vi åt middag för ett litet tag sen och sen så försökte Femke knäcka ryggen på mig eftersom jag har så sjukt ont, gick inte så bra med ett knak blev de i alla fall, sen satt vi i sängen och skrattade åt fåret "johannes". Asful docka..
Johannes

Sen så skulle hon fara på nån fest hos nån kompis. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, förmodligen sitta här och ta det lugnt, har ont i huvet som fan så jag har just tagit en huvudvärkstablett :)

Har inte mer att skriva för tillfället, hoppas ni har haft en bra dag!
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback