Strålande väder!

Idag kan man säga att jag har stekt. Gick ut vid 11, satt där ute, gick in för att äta lunch, sen for jag och bauke ut och cyklade och kollade lite överallt, det är så fint här! Sen när vi kom hem så höll jag på att svettas ihjäl, det var så sjukt varmt här idag! Sen efter jag hade svettats ihjäl så kom Kasper och Jesse och hämtade oss, vi drog till Workum och satt där i solen med några andra och drack öl. Kom just hem. Så lite mer färg har man fått. Jag är så jävla trött just nu, vill bara sova. Vi ska ut senare ikväll vid 10 tiden, vet inte om jag orkar, jag är TRÖTT! Bauke sover redan. HAHA :P så jag antar att det inte blir av :)

Nu måste jag gå lite!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Soledad

Åh, vi har också haft underbart väder! Sol och värme, hela dagen! Jag saknar dig också, ska du veta :) Är du i Holland ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback