SkärTorsdagen

Det var inte soligt väder idag, men enligt väderleken så ska det bli soligt och många plusgrader imorgon. Idag så har jag följt med Tiny till en blomster shopp. Massa blommor och det luktar så gott. Jag såg min favorit blomma i alla möjliga färger och mönster. Kommer inte på vad dom heter men dom är så fin, sen så kan du typ inte döda dom, vilket är bra! :P
På vägen hem så stannade vi vid ett hus för dom hade typ 8 st dvärg-gets bäbisar på sin tomt !! Dom var så söötaa!! Sen när dom "Bäar" så är det så ljust och svagt. SÖT ! Jag vill ha en.

Ikväll så blire att ta en bar runda eller nått, Bauke sa nått sånt igår :) Just nu så sitter jag på nedervåningen i vardagsrummet och skriver, detta rum är så mysigt. Jag önskar att ni kunde se alla hus som finns här i Holland, dom är såå FINAA !! Jag vill ha! Det ser ut som dockhus. Mysigt.

Nu ska jag kolla runt lite på internet.
Kyss


Kommentarer
Postat av: aa

JAG VILL HA ETT PAR TRÄSKOR! KÖP!!! Ett par röda skulle sitta fint!

2009-04-13 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback