Livet har sina goda stunder.

Idag sov jag nog lite väl länge, klev inte upp förrän efter 12, typ halv 1. Jag vet inte vad man skulle ha gjort idag. Har bara 4 avsnitt kvar av Grey´s Anatomy (!) Jag vill inte, jag vill att det ska vara typ 100 till.. jaja. Hur som helst så är det Söndag idag, vilket betyder att det är en slappar dag, allt är stängt och alla är hemma och tar det lugnt. Så jag ska nog göra så också, kanske far ut och kollar lite för nu är jag näst intill frisk! Hostar bara lite då och då men jag överlever.

Jag kan inte fatta att jag är här, i Holland! Jag menar.. Jag var i Sverige ena sekunden och 2 timmar senare är jag i ett annat land, inge snö, inge kyla (jo, lite men inte som hemma), inget bajsväder! Jag kan inte fatta det, det är helt sjukt vad man kan göra egentligen. Det känns som att jag fortfarande är i Sverige men i södra Sverige, eller kanske inte. Men det är så svårt att tänka att jag är i HOLLAND. Det känns som jag är hemma. Holland, Holland, Holland..
Jag är en sån person som sitter och tänker djupt, typ.. TÄNK att jag flög hit, TÄNK att jag flög över Danmark, TÄNK att jag är  här nu, jag är lixom 230 mil hemifrån.. Shit pomfritt. Svårt att förklara hur jag tänker men det känns såå konstigt bara :) Men jag är glad, jag vet att jag är i Holland men det känns bara så overkligt! :)

Bauke letar efter ägg!

Myser med Takki (Stavning?)

Madde och Tijs

Följde med Bauke när han skulle hämta nått i Sneek och då stod den här bilen utanför "affären" :P

Jag hoppas i alla fall att ni har det bra där hemma i snöiga Sverige!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback