jobb!

Idag är det också fint väder, kanske inte lika varmt som igår med solen skiner i alla fall.

En bra nyhet är att jag fick min snus idag OCH imorse klockan 10 så ringde det ett Holländskt nummer till mig, det var han från Rentex, han undrade om jag ville jobba imorgon och självklart sa jag JA ! Men (!), nu är det ju såhär att jag börjar klockan 6.. jag ska inte kliva upp klockan 6 utan jag börjar klockan 6 ! Ja, jag tror nog att det kommer gå bra men jag kommer nog vara död när jag kommer hem där efter 3 tiden.. Först stia upp ur sängen som en zombie, fika och sen sätta sig och cykla just under 7 km, kanske mer (?), jaja. Vi får se hur det går. Jag hoppas att det inte är nått svårt jobb, jag menar, tänk om jag bränner upp tvätten? xD haha, glömde säga att Rentex är en tvättfirma :P
Jag vet inte hur mkt jag kommer få jobba, förmodligen bara nån dag hit och dit, för han sa när jag träffade han första gången att han inte kunde lova nått och OM det blev nått så kanske det blev 1 dag hit eller 5 dagar dit. Så vi får se! Så jag ska dit nu klockan 2 så han ska visa runt lite och sen klockan 3 ska jag på banken och fixa ett bankkort ;D hihi

Måste fixa mig nu!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Soledad

Haha, jag tror att du kommer att lyckas jättebra -utan att bränna upp tvätten! Vad kul att läsa att du har det bra och trivs :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback