Jag måste ha adresser!

Ni som vill ha ett vykort eller liknande måste ge mig era adresser! (: Skicka i ett sms till:

+31644791181

Mitt "nya" nummer :)

Idag har jag inte gjort så mycket, jag hade hoppats på bättre väder eftersom det var den varmaste dagen iår, igår :b Men det bara blåser och är mulet. Jaja, jag får hoppas att det blir bättre nån dag framöver!
Jag vet inte vad vi ska göra ikväll, kanske går ut en sväng eller bara stannar här hemma och ser en film eller nått. Jag måste prata med mister B och höra vad han har för planer.

Jag har inte så mycket att skriva nu men jag återkommer med mera sen! :)

Kyss

Kommentarer
Postat av: emmy

jaa jag vill ha ett vykort ;P

Emmy karlsson

verkstedveien 1

8624 Mo i Rana

Norge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback