Grattis till ...

ANNELI ANDERSSON
ERIKA ANDERSSON
och
HELENA SNÄCKVIK

som fyller 20 år idag! Tiden går så fort, jag minns när jag och helena m.fl. gjorde massa hysch bakom Shell, var allmänt cp osv. 13-15 år var vi då.

Det känns som att jag träffade tvillingarna Andersson i förrgår, första dagen på Gymnasiet.. Det är 4 år sen snart... Huvva, snart är vi gammtanter som sitter i rullstol och pratar skvaller. haha, man hinner inte ens blinka.

Men jag hoppas ni har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll !!

Kyss

Kommentarer
Postat av: A

Tack! :D Vad kul att vi varit vänner så länge. Men visst känns det som igår? Tiden går fort när man har roligt! Puss och kram på dig min gamla vän! :)

2009-04-13 @ 21:52:19
Postat av: Erika

Tack! Jag blev så glad när jag fick ditt sms igår! :D



Puss och kram på dig min kära vän, hoppas du håller ställningarna i Holland fortfarande!

2009-04-14 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback