Godnatt Holland!

Nu ska jag bara skrapa min aplott, borsta tänderna och sen blir det att sova. Jag var trött redan vid 9 tiden, så jag gick och duschade. Kändes genast bättre. Jag känner mig trött, samtidigt som jag känner mig hungrig. Jag tror jag ska gå ner och smyg-ta en macka.. Imorgon har jag en ny dag framför mig med nya förhoppningar om sol och värme igen! För det kanske blir ett besök i Leeuwarden , hihi.

Sökte bilder på Leeuwarden men hittade inga på nått ställe som jag kände igen eller vet vars det ligger. Men ett ställe hittade jag ;)

Krängar-stället.

Godnatt
kyss

Kommentarer
Postat av: mckroes

Dear Madelene,



I would kindly request you to remove the McDonald's photo in your post, this photo is my property and may not used without my permission.



Best wishes mckroes

2011-11-25 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback