Glad Påsk!

Jag har fått lite färg idag! Solen skiner ännu, den är dock påväg ner men klockan är ju ändå snart 8. Jag hoppas att det kommer vara lika varmt och soligt imorgon, då ska jag ta på mig shorts och gå ut. Jag önskar att jag fick lika lätt färg i ansiktet som på kroppen. Min kropp blir jättebrun direkt medans ansiktet tar lite längre tid och när jag väl har fått färg i ansiktet så försvinner det lätt.. Tror jag (?) Det kanske är för att jag solar med smink på. Så imorgon ska jag steka utan smink, hoppas det blir lite skillnad! Hur kul är det att se ut som ett lik i ansiktet. Jag menar, ansiktet visar man varje dag till alla man möter, ingen ser väl magen, röven eller ryggen dagligen... Så, ändring ska det bli.

Imorgon ska jag och Bauke cykla till dvärg-getterna som jag såg igår :D Dom är så söta och jag ska ta några kort på dom. hihi. Jag älskar att det är så mycket djur runt omkring, jag älskar djur. Jag är inte så stort fan av hundar, jag gillar väl dom men jag föredrar katter, för dom varken juckar, drägglar, snusar i röven, lukar illa eller glor på en när man äter ;D
Det finns några hundar jag gillar även fast dom dregglar och så, Mulle, Sikta, Dogge och Loke. Loke är borta nu dock... Jaja. Nu ska jag se en film. Hörs senare!

Hoppas ni har haft en bra Påsk dag!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback