dagens visa

Nu har Matilda landat, var i Amsterdam igår, vilket jag nämnde i förra inlägget och hämtade henne. På vägen dit så var det tulpaner i alla möjliga färger, det är så otroligt fint när man kör förbi ett stort regnbågs-fält! Hur som helst, vi kom till Amsterdam runt 3 tiden, gick upp i Nynkes lägenhet för Tiny skulle städa och fixa lite grejer där, medans hon städade och så, så for jag och Bauke på Shiphol och kollade runt på lite affärer, fikade och pratade tills klockan blev 18.30. Då gick vi och ställde oss där folket kommer ut. Så när Matilda kom så kramades vi och sen for vi för att hämta upp Tiny igen från en skinande lägenhet.
När vi kom hem så hälsade hon på familjen och sen gick vi upp för att prata! Finns så mycket att prata om! Sen när klockan blev 11 så var vi alla trött, speciellt Matilda så vi gick och la oss.

Nu är det en ny dag, imorse klev jag upp halv 9, jagade upp Bauke ur sängen och gick ner och fikade för att klockan 10 skulle jag vara i Leeuwarden. Så vi for dit, jag fick fylla i nått papper med mitt namn och allt de där. Jag tycker det såg så fräckt ut, hon satt där med mitt pass och kollade på det medans jag fyllde i pappret, precis som hon satt med ett facit och kollade så jag gjorde rätt, haha. Jaja, sen fick vi gå ut och vänta i en halvtimma, dom skulle väl kolla upp mig så jag inte var nån kriminell flicka. Sen efter en halvtimme så kom hon ut och jag fick ett brev med mitt SOFI-nummer. Så nu har jag tillstånd för att jobba i Holland och få mina pengar ;D
När jag var klar så for vi till Bolsward och hämtade ett släp och lastade den med några grejer som Bauke skulle köra till nån gubbe som höll på att bygga en ko lada. Sen for vi hem och såg att  Anna Rommy var glad som bara den, hon hade fått en ny cykel, en ROSA. WAAAUUW ! ;D Så, några testrundor var jag tvungen att köra med henne. Jag får sitta på pakethållaren och hon på sadeln och så trampar hon. Hja, ni kan tänka er hur det ser ut, cykeln är väldigt låg så jag känner mig som en spindel när jag sitter där.
Hon ska sova här ikväll och nu kom hon upp för att höra vad vi gjorde, hon är så söt!

Jaja, nu ska jag vara lite mer social!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Lindis

Jag kan inte rikigt förstå det jag heller. Ja man kanske ska bli meddlem, men men..hehe xD

2009-04-28 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback