Biokväll

Kom just hem från Sneek, vi har varit och kollar på bio. Fast and furious (stavning?). Det roliga är att dom har en paus mitt i alltihop. Jag menar, om man är på musikal eller ser en film som är 3 timmar lång så är det väl okej att ha pauser, men en vanlig film på 1,5 timme ? :P Dom verkar ha pauser i alla filmer. Vill man inte slippa "reklam" när man är på bio? Jaja, jag bryr mig inte så mycket, min poäng var bara att det är lite konstigt, inget jag är van vid i alla fall :)

Idag har det varit väldigt fint väder, så jag har varit ute och glassat i solen. Sen så följde jag med Bauke när han skulle skjutsa Femke till jobbet i Sneek, tog en liten extra runda så jag fick se de andra stället som han jobbar på. Det är så himla fint här, alla hus, alla blommor.. Ja, allt! I love it!
Nu ska jag se lite Grey´s Anatomy med Bauke.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback