18 år!

Just nu sitter jag i Baukes rum, Jan är här och dom håller på att att greja med TV.n. Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo, jag och Bauke var ute en sväng med bilen och körde runt lite, såg MASSA FINA TULPANER !!!! :D Dom är så fina, speciellt dom röda, dom är sååå röda. Åh. Stora fält med olika färger av tulpaner. I like.
Nått annat speciellt idag är att FEMKE FYLLER 18 ÅR IDAG !! WOOOHOOOOO!!!!!

Jag hoppas att hon haft en bra dag, kommer ha en bra eftermiddag och en bra kväll/natt. Hihi.. Hon är så söt.
Puss!

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, har lite ont i huvet och i halsen så jag får se vad som händer. Har tagit huvudvärkstabletter idag och dom hjälper. Men men, vi får se! Jag har inte så mycket att skriva just nu.
På måndag åker jag och Bauke till Amsterdam, lämnar en tårta hos Nynke och sen så hämtar vi Matilda. Sen på Tisdag åker jag till Leeuwarden för att få mitt "sofi-nummer", ett nummer som tillåter mig att jobba, annars kan jag inte få mina pengar från Rentex. Hur som helst.

Skriver kanske mer sen!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på sr.se/p4 och lyssna på dagens "Äntligen Fredag" med Carolina Miskovsky och Gerhard. Jag, Anneli och Boris var med i P4 västerbotten och sjöng och spelade i eftermiddags! :) det var live från folkets hus i v-mina.



Btw är hon lik sin bror! ^^

2009-04-24 @ 18:27:06
Postat av: Anonym

http://www.sr.se/cgi-bin/vasterbotten/program/index.asp?ProgramID=65



välj 15.30-16.00 och sen spelar vi också mellan 16.00-16.30 typ där vid 17...nånting :P

2009-04-24 @ 22:49:50
Postat av: Soledad

Vad då då? :\

2009-04-26 @ 19:50:23
URL: http://soledads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback