WOH !

Från den 20 December - 4 Januari så kommer det vara 2 Holländare och hälsar på! Jag längtar så mycket men det är ju så länge kvar dit.. måh. Iaf, vi har hittat ett litet hus som vi ska bo i, och jag mena, det är världens bästa pris!
Tänk er, 2 veckor i Tärnaby/Hemavan för 4 pers, vad hade det kostat egentligen? typ 8-10.000, minst. Men vi fick det för 1500 SVENSKA KRONOR ! FATTA !
fy fan vad roligt vi ska ha, vi ska vara i backen, skotra, fara till gränsen, åka snowboard på fjället i puder, fara till norge, och ut och festa! hihi! jag längtar!

Jag är i alla fall fortfarande i Hemavan, jag funderar när jag ska fara tillbaka till Storuman.. Det beror på om pappa skulle jaga i helgen eller inte, ska han det så måste jag stanna för att ta hand om hunden :) Men det gör inget, det är skönt att vara hemma för en gång skull, bara ta det lugnt =)

Men dock saknar jag Marcus litegran.

Tut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback