Vilken dag på jobbet.

Började kl 11 och slutade kl 20. Ja, det var väl kanske 20 st MAX på hela dagen, tills klockan blev halv 8, då kommer det in 30 lumpare och skulle käka. Ångest, panik, stress... ja, you name it. Var helt ensam och Jacki gjorde pizza. Så det var ju havet stormar bakom stekbordet. Men det gick förvånands värt bra :)
Sen fick jag springa hem för att hinna se en liten del av Idol.. missade hälfen men jag såg iaf alla gånger Solle var med, han se typ 3 sekunder på jobbet när vi höll på att städa bort , som tur var dom 3 sekunderna rätt sekunder ^^,

Jag ska jobba hela veckan , är ledig på lördag för då ska vi till Sundsvall på Ikea. Det blir skoj. Sen jobbar jag tills nästa lördag, det kommer bli kämpigt med 9 timmar av stress varje dag, men allt handlar om pengar (:

Nästa helg är det klassfest i Hemavan. Blir gott med mat och nått fint att dricka. Synd bara att det är så få som kommer... Mer än hälften kan inte komma av olika anledningar.. Synd. 
Jag trivs rätt bra i den nya lägenheten, den är jätte fin och stor. Synd bara att den är i fel samhälle.. eller inte samhälle, men det är väl folket som är fel. Eller nått, jag vet inte.
Jag har ingenting att göra på dagarna eller kvällarna, Marcus jobbar , jag jobbar.
Jag saknar Matilda!

Förresten så fick jag ta ledigt 2 veckor under jul, eller, fick och fick, jag sa att jag ínte kunde jobba då och det gick bra :) Eftersom det är lov så finns det alltid folk som vill jobba ihop lite extra pengar (;
Så det blir skönt att fara och vara hemma under Jul, plus att det kommer roligt folk dit. Får se vad som händer på Julafton, om jag stannar hemma eller om jag firar den men Marcus familj osv :) Det ser jag väl då.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag vänta tills Marcus kommer hem. Sen sova.

Doei ! Tut.

Kommentarer
Postat av: Sole

Du missade verkligen ingenting! Det var så hemskt dåligt så jag skäms! Fy fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback