Sista dagen i Hemavan.

Hade tänkt åka idag men Matilda ska ju ner till Mora och sen vidare till Skåne imorgon. Så då åker hon ju förbi Storuman och då kunde jag åka med henne, Det blir dock väldigt tidigt så jag kommer väl vara mer död än levande.

Jag kan berätta min "nyhet" nu. Igår fick jag svar från Holland om att jobba på tvätten i Bolsward (!) och det lät väldigt possitivt, så vi ska säga till när vi kommer och sen ska vi då boka en tid för anställnings intervju, typ! hihihi.

Dom verkar vara jätte snälla osv, för ja mena, hur stor chans är det att nån "orkar" göra så här mycket för 2 utlänningar som bara vill jobba några månader, han vet dessutom att vi inte är kung på Holländska, men han sa att vi var tvungen att förstå litegran, och det gör vi ^^, Rätt så bra!

Så det som fattas nu är ju att fara dit, men det är ju inte 100% säkert ännu, för det finns grejer man måste ta han om här hemma innan man kan åka iväg.
Fatta vilken upplevelse att få jobba utomlands :D hihi. jag är så glad nu !!!!!
 
Den lilla bruna har dom döpt efter mig, Madde. Sött vad ? :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback