Nu är det så här.

Jag tänker inta ta bort min blogg, för jag ska inte behöva "förflyttas". En blogg är till för att läsas och dem som läser det ska tåla vad som skrivs. Jag anser inte att jag har skrivit något som behöver missuppfattas eller nått sådant. Jag skriver vad som händer och vad som försegår innanför pannbenet.
Plus att jag behöver inte säga allt jag tycker och tänker till mina närmaste först av alla. Men nu råkar det ju vara såhär att, Jag har världens roligaste nyhet! Jag blev så glad när jag kollade mina mail och såg att jag har fått svar !! Det är ju bara synd att ingen annan är glad för min skull, förutom mina egna föräldrar som egentligen borde reagera som de andra gör. Tack pappa och mamma.

Men det kan jag inte berätta nu för jag antar väl att jag måste säga det till någon annan först, för man får ju tydligen inte publisera vad man vill heller utan att fråga om lov, vad är jag, 12 ? Plus att annars är det någon annan som berättar det till han + missuppfattar allt.

Jag är bara 19 år, mitt liv har just börjat. Så låt mig vara 19 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback