Utmanad!

Nu har jag tagit mig tid att skriva den här utmaningen som jag fick av :
Emmy Karlsson och
Helena Abrahamsson!


Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag hatar fötter. Jag måste jämt ha sockar på mig, tex om jag har leggins och far ut på fest så tar jag alltid med mig ett par sockar i väskan ifall vi ska fara på förfest eller efterfest och man måste ta av sig skorna, och jag dör om jag kommer i kontakt med andras fötter, se men inte röra, Tack. Det fulaste/äckligaste är gubbar som går i sandaler, Barfota (!)
Okej, så farligt är det väl inte men blä.

2. Jag hatar ögon, inte människo ögon men hemska ögon. Om jag ser en film eller läser en bok eller vad som helst och det hoppar fram nån jävla gringo med världens ögon, så är min kväll förstörd. Då sitter just den där bilden, just dom ögona, inborrad i min hjärna så det enda jag ser är dom. Därav kan jag tillägga att jag är väldigt mörkrädd, inbillar mig allt och inget i mörkret. 

3. Jag är väldigt kräsen, det är lite jag tycker om i mat väg, men tro det eller ej, jag älskar mat! Jag skulle kunna äta jämt. 

4.  Jag tror inte det finns någon som är morgon tröttare än mig, tex, skolan. När jag skulle upp på morgonen så snoozade jag in i det längsta, och när det var typ 5 minuter kvar så låg man och verkligen kände efter och gjorde egna bortförklaringar i huvudet för att få stanna hemma. Eller så försov man sig ändå, vilket inte var med mening alla gånger. Det känns som att jag hellre vill dö än att kliva upp före 10-11.

5. Jag äter inte griskött. Men jag är inte muslim. Äter bara grillkorv, resten smakar svett och är bara vidrigt. huvva.

6. Jag älskar djur väldigt mycket ( INTE SPINDLAR !!! ) , min katt måns tex. Han är det bästa som finns. Han pratar med mig, är oftast inte sur, han lyssnar när jag behöver det som mest, han tröstar mig när jag är ledsen och han finns där jämt när jag behöver han. Det är synd att han är så gammal nu, han är runt 12-13 år. När han dör, så kommer jag att dö. När jag var liten så fantiserade jag om HUR jag skulle få Måns att bli en människa för han var den enda som jag älskade och älskade mig tillbaka xD haha. Madde <3 Måns.
Men förövrigt när jag ser små, lurviga djur så får jag en pipig röst och jag vill bara mosa dom. För 3 år sen så var jag och såg några kattungar, riktigt små. Jag började nästan grina.

7. Jag älskar att fiska och med det menar jag att få fisk. Jag vägrar att ta lös fisken, sätta på masken på kroken om man metar och jag vill helst inte ta i den. När jag får napp och har dragit upp den, så är det bara för den andra att veva in, ta lös fisken och döda den. När dom ska döda den så håller jag för öronen och sjunger på nått så att jag inte ska höra nått äckligt bryta-nacken ljud, och om den andas eller nått så slutar jag inte tjata om att slå ihäl den förrän den är stendöd. Så jag är egentligen en börda att ha med :P Men jag älskar det verkligen!!

Jag utmanar:

Helena Östhagen

Matilda Willysdotter

Minja Kallio

Soledad Alarcon

Ida Rönnholm

Erika Lindström

Emma Fredriksson

Kommentarer
Postat av: Helena Abrahamsson

HAHA, jag och du ska nog INTE fiska ihop. Jag äälskar också att fiska, men enda chansen att jag dödar en fisk är om jag har med mig arbetshandskar. Då går det bra, men inte annars. Huvva! ;)

Postat av: Jenny Nyberg

Men tack så mycket! Allt bra annars?

2008-10-24 @ 16:57:32
URL: http://morsanjenny.blogg.se/
Postat av: Soledad

Hej gumman, jag har sett din utmaning. Ska göra den, lovar. Måste bara ta mig tiden till det. Min datorn har kraschat men jag ska ;) Puss

2008-10-24 @ 18:14:49
URL: http://soledads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback