Barnvakt!

Kom just från bilisten. Idag är det första gången på länge som jag har gjort något under min ledighet. Jag har varit barnvakt åt Marcus systers 4 underbara barn! Vi hade det rätt mysigt. Vi fikade, hyrde en film fast det var en annan film som dom hade lagt i fodralet, sen fikade vi sockerkaka som marcus syster hade gjort. Den va jättegod! Sen när "barn passningen" var över så for jag, Marcus, Christian, dom 4 barnen, marcus syster och hennes sambo och åt på Frasses (haha). Well, man måste väl få vara kund nån gång :P

Sen så har jag varit hemma med Matilda och Marcus, gjort ingenting. Nu har vi hyrt en film, 27 dresses. Jag har redan sett den men Matilda ville se den. Vi har hyst filmer ganska mycket nu dom här sista dagarna. Men det är bara så skönt att sitta och göra ingenting! Jag skulle kunna sitta och se film hela dagarna lång. Fast och andra sidan så skulle man ju bli less på det.

Jaja, nu ska jag se Desperate Housewives, säsong (?) som går på kanal 5 varje Tisdag. På tal om DHW, så beställde jag säsong 2 idag ;D


Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback