!

Desperate housviwes är så jävla bra! Jag måste beställa alla säsonger, ska bara ligga och nöta. Just nu så sitter jag och kollar på det, det är typ repriser från nån gamal säsong, typ 2.a eller nått. Men det är skit bra!
Jag har också varit och handlat lite mat på ICA idag, fick lönen idag. Det var inte mycket att hurra för, helst inte när man ska betala en hel hyra själv.. jaja, bättre än ingenting.

I natt drömde jag att jag åkte bil till Afrika, fast samtidigt så åkte jag till Holland, ja, det var en sjuk dröm!
Jag har inget mer att skriva just nu men jag lär nog skriva mer senare idag när några timmar har gått och jag förhoppningsvis har gjort något att berätta, förmodligen inget viktigt eller roligt men det är ju alltid nått!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här och vill lämna lite fotspår efter mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback