trötthetens dag.

Kom just hem från buss stationen, har varit och lämnat av Matilda där, hon kom igår kväll från Mora med buss och nu måste hon åka vidare för hon ska jobba natt i natt. Själv så börjar man om ungefär 30 minuter. Nu är det dags att söka ett nytt jobb, jag är så less. Jag tror inte man ska känna såhär av att fara på jobbet. Så, är det någon som vet vars man skulle kunna jobba så skulle jag vara tacksam! Jag fick i alla fall säsong 3 av DHW igår, det gick fort eftersom jag beställde den i förrgår, så det gör mig ju lite gladare, då har jag nått att göra när jag kommer hem.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen men jag tror att det blir ganska lugnt eftersom jag inte har fått pengar än, vilket gör min väldigt handikappad inför helgen.
Nä nu måste jag gå och göra mig i ordning.

Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Nyberg

Jo du det känns helt fantastiskt!, Tro knappt att jag har fattat det än :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback