Tillängnat Emmy!

I Norge sitter hon just nu, väntar på att hennes kära ska komma hem. Det gör jag med, fast jag sitter i Sverige. Det regnar, alla barn är ute och går och verkar ha så jävla roligt. Men de dom inte vet att dom kommer sitta här en dag och ha ångest över att det inte finns jobb eller nått att göra! Hah. Men, vad kan man säga. "always look on the bright side of life".
Den enda Storuman vännen jag har som är värd att umgås med och kanske vill umgås med mig är Emmy, well, daniel med men han är inte lika rolig eftersom han har börjat kalla mig för kråkan (!) Kyckling var en sak men va fan :P However, eftersom dom inte bor i Storuman nu så betyder det att jag inte har några vänner. Den enda vän jag har är Marcus. haha, vilket liv.

Tänk egentligen vad jag har offrat i mitt liv. Jag har valt marcus före min familj, jag var hos Marcus varje helg jag hade råd när jag gick i skola, jag hälsade/hälsar aldrig på mina föräldrar. Jag har flyttat hit till Storuman. Varför flyttade vi inte till Hemavan? Jag har typ gett han min liv, nä fy fan vad snäll jag är !

Jag kom på en till sak, jag måste sola. Jag ser ut som en jävla lik-mask! Jag vet att det finns solarium på badhuset här, meeen. ..... Jag vet inte vars badhuset är :] hmpf. Aja, jag får väl köpa en karta eller nått och dra ut på skattjakt, har ändå inge bättre för mig!

Snart ska jag dra och skjutsa brorsan och hans tjej på sjukan. Han varit och kört runt på dom hela dagen typ..

Jag kom på en till sak, det är jävligt många som ska ha barn nu. Det är väl inte så "wow" att många ska ha barn, eftersom det är så livet är. MEN, alla som jag vet är i min ålder (!) Är det dags nu ?

Aja, nu ska jag gåååååå. och göra inget!

Kyss


Kommentarer
Postat av: emmy

det där va verkligen ett vackert inlägg. tack de behövdes! har kännt mig så himla ensam idag. tack madde! ;D

2008-10-13 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback