Tack solle !

Hon svarade på min fråga om hur 40 stavades och det är fyrtio!

kvällen blev att bara sitta hemma och inte göra nått, har gjort kyckling och nu håller jag på att koka potatis så att Marcus får nått att äta nu kl midnatt när han kommer hem, + att han har lunch imorgon. Kycklingen är såå good! Men det hade varit godare med kyckingfilé , mmmh.
Imorgon ska jag boka en tvätt tid, hoppas det finns någon för det är inte lätt att få tag på en samma vecka, det är ju synd, så imorgon ska jag boka upp en massa tider! Plus att det blir storstädning imorgon också, Idag har jag bara städat undan lite men imorgon ska allt vara cleant. Snart kommer Marcus hem så jag ska gå och byta sängkläder. Men innan de så ska jag titta färdigt på Scrubs !

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback