Sweeney todd.

Fy fan vilken sjuk film! Jag tycker inte att den är bra men man måste ändå se den. Matilda sa att jag var tvungen så, det är väll ungefär det jag gör just nu, kollar på Sweeney todd. Jag visste inte att Johnny Depp kunde sjunga. Han är riktigt duktig! Jag satt och funderade på London, jag vill dit igen. Det var så roligt där, jag förväntar mig inte att det ska vara lika kul att åka dit eftersom min klass inte kommer att vara med, men några andra vänner får väl lov att följa. Kanske t.om några klass vänner. Ja, vi ser väl! När jag åker dit ska jag i alla fall va rik så jag kan shoppa och se Musikaler (!)

Det känns väldigt skönt att man inte jobbar i veckan. Vila ut och imorgon ska jag sova som aldrig förr.

Godnatt Sverige! Kyss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej maddemus! Jag vill också åka till London. Jag följer gärna med om det blir musikaldags! :D Fast jag förstår om du inte vill gå på typ fem stycken som jag vill :P

jag har jag bara en sak att tillägga: LOVE LONDON!



Puss <3

2008-10-21 @ 17:04:04
Postat av: Helena Abrahamson

Du är utmanad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback