Snappie.

Sitter hemma och kollar på pimp my ride... världens dåligaste program. Dom kom ju till Sverige en gång och "pimpade" 2 tvilling svenskar som var "hård rockare". Så jävla pinsam man kan vara. Jag skämdes av att se dom, med deras dåliga svenska, deras jävla "hard rock tecken", deras långa hår, deras skrik och blablabla, gud vet vad dom höll på med. Okej, jag vet att jag låter som nån jehovas eller nått. Men Jag har försökt att radera lite svordomar!

Jag har inga pengar och det är så mycket som måste köpas hit. Men snart får jag pengar. Men innan dess så har jag en lååång vecka framför mig, men slit. Jag hoppas jag får jobba med nån annan också eftersom det är höstlov till veckan (?), och det är alltid mycket folk när loven infaller. Så om jag kommer att måsta vara ensam, så kommer jag att bryta ihop! Idag har jag varit väldigt duktig. Jag har handlat mat, lagat avanserad mat, (och med avanserad mat menar jag något mer "speciellt" än bara korv och makaroner) , jag har tvättat, lämnat igen 2 filmer och skjutsat Matilda till bussen. Hon har varit här i precis en vecka och nu skulle hon hem en sväng, umgås med sin pappi och hennes bror, byta kläder i hennes resväska och sen tror jag att hon skulle komma hit. Jag vet inte när men det blir väl kanske till helgen eller nån annan dag.
Nu ska jag fortsätta att se Grey´s Anatomy. På tal om serier. Jag har sett klart Desperate Houswives säsong 1 och jag är så glad nu att jag beställde säsong 2, igår! Så jag får den imorgon (!) Jag tror jag har satt mig själv i skiten. För det är så bra att jag inte kan slitas (A)

Och innan jag avslutar helt så ska jag bara säga att jag ska skriva den där utmaningen imorgon i min ensamhet så jag kan komma på 7 ( inte allt för hemska ) sanningar om mig själv :b Fast jag tror det kommer bli svårt att komma på nått som ingen annan vet. Jaja, vi ser väl!

Kyss, jag älskar dig, bäbis!

Kommentarer
Postat av: emmy

haha ja jag har också sett pimp my ride när dom va i sverige. de är fan pinsamt. va dom tvungen att välja dom två fulaste inom sveriges gränser? alla tror ju typ att svenska ser ut och beter sig så där i sverige nu ;P

2008-10-23 @ 02:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback