Sex and the city.

Jag ska se den igen, tack vare Emmy så kan jag se den hur många gånger jag vil. Första gången så började jag nästan grina när filmen började! Jag har längtat så mycket. Hihi. Sen efter jag har sett den så ska jag städa ihop lite här hemma, ska vattna blommorna osv, på tal och blommor så köpte jag faktiskt en riktigt fin blomma igår. Den var dyr men vacker!

Jag har även ätit pasta med tomatsås med en liten touch av vitlök. Gott som tusan.
Undra vad man skulle ha gjort ikväll, jag tror bara det blir att vara hemma som vanligt, finns inte så mycket att göra eftersom Marcus jobbar och ingen verkar vilja hitta på nått. Förutom Matilda, fast hon är 15 mil ifrån mig..  Nä, jag tror det blir att stanna hemma, har lite ont i huvet plus att jag är trött.

Jag var förresten på klassfest i Lördags. Det var riktigt roligt, god mat och roliga människor. Vi hade det väldigt trevligt och jag gör gärna om det. Eftersom det verkar vara svårt att få ihop alla klasskamrater så behöver nästa gång inte vara en klassfest, det kan bara vara nått särskillt som händer den helgen och att man kanske bara frågar de som gick i klassen om dom ska dit och så försöker man dra dit dom , ofzo :) För nästa gång det blir klassfest är som 7 år.

Jaja, nu ska jag se sex and the city (!) Jag hoppas ni har en bra kväll!

tut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback