Ord bajs.

Denna dag gick överraskande bra! Tur det.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen men lilla Emmy undrade om vi skulle komma till Norge en sväng. Det lät väldigt lockande eftersom det var ett tag sen man fick umgås med riktigt folk. Fast Matilda har ju varit här, och hon är en riktig människa ;b Men vi har ju inte varit och hälsat på än så det skulle ju vara roligt, it´s just... Jag får inte min lön förrän nästa vecka!! Så jag tror inte det blir av det nu i helgen... Men jag ska prata med mr. Nilsén.

Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla lite på 3.e säsongen av DHW och sen ska jag gå och duscha, Eller jag tror att jag ska duscha innan. Fy fan vad roligt blogg jag har, not. Jag skriver verkligen om ingenting. haha. Aja, nån gång kanske jag har nått vettigt att skriva. Dvs till jul när något riktigt roligt börjar hända!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback