Måndah hele veckahn

En euro är värd lite mer än 9 kronor och det betyder alltså att svenska kronan är mer värd (:
Nej Emmy, jag och Bauke har suttit och krigat om vilket som är mest värt så jag vill bara se vem som har rätt eller fel :P Och det verkar som att jag har rätt! hehe !

I helgen  blev det utgång båda dagarna. Det var väl rätt roligt.. Eller nja, det var det inte alls. För som vanligt så är det alltid något som ska hända så man måste vara nån slags morsa till nån. Jaja. Jag hoppas all Halloween blir kuligare!

Nu är jag leeeediiig hela veckan, fast jag jobbar dock på fredag och söndag men jag tror att jag ska ta ledigt på söndag. Det är fan inte värt nån stans att jobba på en söndag tills efter 8. Plus att det gör det ännu mindre värt om man har varit ute och haft kul dagen innan. Nä, fy fan för frasses, eller inte frasses. Fy fan för "&#)¤)/% !!

Aja, Nu måste jag springa ner på Ica och handla toalett papper och tamponger, det är de enda som inte finns in den här lägenheten. Det är ju roligt att man behöver båda som mest . .. . . just nu.
Jag är förresten ganska sliten just nu, Jag är heeelt utvilad men ändå så ska det vara nått! Jag har en fel blåsa i munnen, längst bak så jag kan inte tugga och knappt prata för det gör så jävla ont. Sen så när jag väl pratar så ser jag ut som en anka, för jag har så torra läppar just nu , att dom spricker. Min underläpp har spruckigt "i mitten, rakt ner". Så jag kan inte göra några speciella "ljud moves" när jag pratar. hah.


Aja, nu drar jag!
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback