Jag är desperat

Efter att få se desperat Houswives! Matilda har okuperat tv. Och eftersom jag har jobbat hela förra veckan så har hon suttit hemma och sett alla avsnitt. Hon är på den sista nu. Men snart ;D

Jag kom just hem, det blev inte ICA. Jag for och hämtade brorsan och sen skulle han till OKQ8 så då passade jag på att handla där. Sen for vi till sjukan och det blev ganska awkward! Inte för mig men. Det var kul.
Sååååååååå, nu har jag inte så mycket att skriva. Inte nu i alla fall. Jag är sugen på något men som sagt så kan jag fan inte öppna min mun mer än 3 centimeter utan att det känns som att allt spricker. Huvva. Nu väntar min idomin salva på mig!

hane ba !
Kyss

Kommentarer
Postat av: Helena Abrahamsson

jag är sjuk nu och har laddat ner avsnitt jag också, så otroligt spännande!! ;)

2008-10-20 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback