Hej och hå i de blå!

Jag kan inte fatta att klockan är snart 18.00 !!! jag har fan sovit bort hela dagen, men det var rätt kul igår. Ett litet tag iaf. Jag tror att det blir en utekväll ikväll med, har just duschat så jag känner mig ungefär 100 gånger fräshare än för en halvtimme sen :P Jag och Matilda sitter och kollar på High school Musical, rätt töntiga filmer men man måste väl se ändå. För Matilda är helt kär i den där killen som är huvudrollen, förresten så fyller han 21 år idag. Fast jag tror att Emmy är mer kär i han (:

Idag så fick jag ett trevligt samtal, ANNELI! Jag blev glad, överraskad och allt på samma gång! hihi.

Jag har en fråga, Vad är mest värd av Kronan och Euro ? För....

Om jag vill ha en Norsk hundring, så måste jag betala typ 120 Svenska kronor för en Norsk hundring. Vad är mest värt då, jo, norska kronan.
Varför skulle det då vara någon skillnad på euro och Kronan?  Om jag tar 100 Euro och vill växla dom till Svenska kronor, så får jag bara 998 kronor, alltså måste jag betala mer än 100 Euro för att få den där 1000 lappen.

Vad väljer du, 1 Euro , eller 10 kronor ?

Kyss


Kommentarer
Postat av: DONZK

definitivt 1 euro, den är typ värd 11 kr eller ngt.. men vart växlade du ? du måste tänka på att det kostar att växla. Så då om det kostar att växla så för istället för 1100 så får du 1000 ^^ så tror jag det är..

Postat av: emmy

hallå den som har skrivit inlägg här innan mig är en ljugare. För jag skulle lätt välja 10kr. för 1 euro är typ värd max 8kr. Vadådå? Vart ska du resa? ;P

2008-10-18 @ 21:31:09
Postat av: ma

Intressant bloggsida :P, tjuvtittar...hehehe

2008-10-19 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback