Grey´s Anatomy.

Somliga går i trasiga skor, det gör inte jag men jag han inga skor som är till för snö. Det har jag aldrig men jag har typ bara ballerina liknande vans skor. Jag måste köpa nya, annars kommer jag inte ha några fötter kvar. Tiden går så jävla sakta när man har tråkigt, seriöst. Jag vet inte vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt tills i vinter då allt börjar hända.. Finns absolut inget att göra här, ingen att vara med. Det enda jag gör är att se tv när jag inte jobbar, och när jag jobbar så sliter jag röven av mig, jag har inget liv.
På tal om jobb så ska jag jobba på konsum imorgon, blir förmodligen fler dagar men det som är så drygt är att jag måste kliva upp tidigt som fan för att köra 3 mil dit och sen hem hit igen efter jag har slutat. Fast jag åker buss hem eftersom Marcus jobbar tills 00.00 och han kan ju inte hämta mig när jag slutar. Jag hoppas att det går nån buss då!

Nu ska jag fortsätta se Grey´s Anatomy!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback