!

Jag längtar tills jag får min säsong av Desperate houswives (!) Jag älskar den serien men jag vill ha Grey´s anatomy med. Men det får bli en annan gång (:
Det va meningen att jag skulle äta något nu innan jag drar på jobbet men när jag öppnar kylskåpet så upptäcker jag att det inte finns nått att äta... Fan.
Nu ska jag gå och borsta tänderna, fara på på OKQ8, parkera bilen och sen gå in och jobba. Idag ska det börja en ny Pizza bagare, från Lycksele. Det ska bli kul att se vem det är. Kanske någon man har sett ifall han har jobbar i Lse.

Emmy, jag hoppas att du inte får en sån tråkig dag idag. Tänk på mig när jag står där, svettas, sliter och är förbannad! Då är du glad att du har inget att göra, det är ganska skönt ibland !

Jaja, nu beger jag mig !

Kyss

Kommentarer
Postat av: slemmy

haha ne jag skulle vara överlycklig om jag fick jobba. haha jag har fan inte ens tagit av mig pyjamasen sen i söndags kväll. jag skämms fan ;P

hoppas de gått bra att jobba ;D

2008-10-14 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback