Dagens funderingar.

Har inte så mycket att skriva nu heller, men jag funerar vad alla ska göra i helgen, jag funderar på att fara ut och festa i helgen , har inget att göra för Marcus ska till Skelleftå och hjälpa hans farster och kusin att flytta. Så istället för att sitta och mögla i lägenheten så kan man ju hitta på något roligt!

Jag satt och funderade ett tag på vad man skulle ha gjort vid jul och nyår men innan jag hade tänkt klart så kom jag på att Jan och Bauke ska ju komma upp i 2 veckor! Det ska bli så roligt, fara ut och skotra osv, för dom har aldrig gjort det, eller inte Jan i alla fall, han har aldrig sett en in real life! haha. Hoppas bara att det kommer mer snö detta år än förra året då man såg gräsmattan på självaste julafton. Jaja, det kommer ändå vara mer snö än vad dom är van med.

    
Bauke                                    Jan



Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback