Ännu en Scrubs kväll.

Emmy och Daniel for just hem, tack vare att dom kom hit så har kvällen inte sugit. Imorgon ska jag kanske följa med dom till Lycksele en sväng, har ändå inget att göra efter klockan 14.00... Så då kan man ju lika gärna föja med och kolla vad affärerna har att erbjuda!
Snart är vintern här och allt blir kallt, jag hatar kyla. Men jag älskar snö så jag som fast mitt i mellan hat och kärlek.
Just nu sitter jag och kollar på Scrubs igen, vilket jag gör varje kväll jag är ensam och har tråkigt, det är sjukt bra!
Från det ena till det andra så är det 79 dagar kvar till julafton, haha. Tiden går fort men ändå så jävla sakta, det brukar ju vara så när man längtar efter något. Jag tycker inte julafton känns så "roligt" längre, eller det känns inte som nått speciellt, är det för att man har blivit äldre ? Jag tror inte det för vuxna tycker det är roligt, men det är nog för att dom har barn eller barnbarn, men jag har ju familj... ja ni, jag vet inte. Men jag vill inte ha några julklappar, det är bara jobbigt (: I år blir det att fira jul med 2 stycken som aldrig firar jul, så det blir nog bara att fara på sånning och äta svenskt julbord ofzo. Jag har inte riktigt bestämt mig vars jag ska fira jul ännu, men det tar vi då!

Nån helg framöver blir det att dra en sväng till Norge, hälsa på Emmy och Daniel. Jag är så nyfiken på hur deras lägenhet ser ut! Fara och se bio, ta en öl utan att nån ska behöva vara nykter för att man måste köra hem. Bara ha det mysigt och trevligt!

Nä nu ska jag diska lite tror jag, innan Hertigen av Gunnarn,  kommer hem!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback