Tjohooo

Shit pommfritt vad jag är slö idag, jag börjar jobba kl 3 och som tur är så är det bara 4 timmar, men alltså. Jag hoppas jag hinner bli fräsch tills 3. Igår var jag och Marcus i Lycksele, jag var hos tandläkaren och lagade hål. Jag hatar tändläkaren och dom gjorde nån "robocop" rönken på min mun, Jag fick stå i en aparat som sa något och snurrade runt mitt huvud, fult var det. Hur som helst så blir det 2 operationer för mig år 2009, till våren alltså. Jag är rädd eftersom jag inte kommer att bli nersövd. Jag ber till Gud att jag kommer somna av det lugnande medlet eller i alla fall vara helt borta. Jag kommer förmodligen grina som en gris innan och tankar om att springa ut därifrån och låta tänderna växa åt skogen så jag ser ut som Gollum, kommer säkert att passera i mitt huvud. PLUS att jag hade ju tänkt göra de här innan nyår eftersom det då fortfarande är gratis för mig, men eftersom det blir till våren så kommer jag ju förmodligen att få betala (!) Hur jävla mycket kostar inte de då?! Men hon sa att dom burkar vara snäll mot 19 åringar så jag får väl bara hoppas på det bästa.. Men med min vanliga tur så vet jag väl inte om det finns så mycket hopp.

Anyway, efter jag hade varit hos tandläkaren så for vi och åt Pizza på Laponia, den bästa pizzerian i Lycksele och den absolut trevligaste bagaren. Jag försökte trycka i mig hela pizzan men lyckades inte, och jag skulle inte ha krängt mer än jag orkade för när vi sen gick in på Team sportia (tror jag de heter) så började det snurra och jag fick en spy-känsla. Jag sa till Marcus att jag var tvungen att gå ut för annars skulle jag spy, men jag satte mig ner ist och hoppades på det bästa för hur kul är det att springa ut och spy mitt i stan :P Men det gick över efter ett tag men jag mådde inte bra kan jag ju lova. Jaja, Varför vi var på Team sportia (?) var för att Marcus skulle få skor av mig som sin födelsedagspresent. Efter många om och men så blev det ett par vita DC skor, skitsnygga faktiskt, jag tycker inte om DC men dom va helt okej! Kostade 800 kr.
Sen gick vi in på Åhléns för jag skulle kolla om det fanns någon snygg jacka, vilket det inte fanns. Så jag köpte några trosor, ett par strumpbyxor och en ny Mascara.
Sen for vi på Mekonomen och köpte nå skit till Marcus 142.a. Vet inte vad det var men jaja. Sen så gick vi in på Dollarstore eftersom det ligger bredvid och handlade nå små saker, typ ljus och dukar. Sen var vi klar för hemresa.

Vi stannade i Gunnarn på middag men jag åt inte för jag var fortfarande proppmätt. Pratade lite och sen for vi hem till Storuman igen och slappade. Sen ut och "driftade", Lol. Aja, så är väl Grabbar. Så fort det kommer lite snö så är dom först ut och sladdar gärnet. Det är ju kul men va fan :P

Jaja, nu ska jag väl dricka vatten och hoppas på att min huvudvärk försvinner!

Kyss


Förresten så tog jag en bild på Marcus nya outfit. Allt är nytt ;) Visst är jag en bra stylist!


Kommentarer
Postat av: mmmaatiiilda

EEhehee gollum.

2008-11-08 @ 12:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback