Mjahaaa

Jag fick en kommentar av min kära vän Soledad, och mitt svar är; Jo, jag bakade när jag var i Lycksele, några gånger ibland. Men jag har inget svar på varför ingen smakade mitt fika! Jag borde ha bjudit till. Soledad själv bjöd jämt på fika, eller åtminstone bakade hon ofta. Även fast hon är laktosintolerant så lyckades hon få bullarna att smaka väldigt gott! ^^ Så det var en liten hyllning till henne (: Slänger in en bild också!

 Soledad Alarcon.

Jag kom just hem från jobbet. Det har varit en väldigt lång dag eftersom det var typ inge folk.. Men dagens "utstickande kommentar" eller vad man nu ska säga, kom från en fet, äcklig gubbe med en stjärthaka.

Jag: - 62 kronor, var det bra så?
Fet gubbe: - Hjaa, Elle man kanske skull ha täjje en dipp.
Jag: - Ja, det blir 6 kronor mer då.
Fet gubbe: - Hjaa, He få bli vitlök´n som dipp, ja ska jö ändå int höngel ve nån ikväll! höhö.
Jag: - .... heh.

Okej, det var väl inte så himla "WHAT?" Men, va han tvungen att ens kläma ur sig den kommentaren. SOM att han skulle få "höngel" nån annan dag. YOU GO; casanova.
Ja, det finns ju underliga människor...

Nä nu ska jag göra nått roligt, vänta tills Matilda kommer hit. HIHI, äntligen får jag ha min kära vän här. SAKNAR!! Så , det blir väl att prata lite om allt möjligt ;)

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA! Jag kan riktigt höra hur kan fiser ut orden ur käften. Jävla feta vitlöksgubbe. Han var säkert lite svettig och skitig också.



Btw...väntar fortfarande på din hämnd ;P

2008-11-25 @ 22:32:07
Postat av: Angelique

HAHAHAHAAH STJÄRTHAKA HAHAHH HAHAA HAAAHAAH

2008-11-25 @ 23:59:22
Postat av: emilia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Madde <3 gubbar med stjärthaka. PUSS Å KRAM

2008-11-27 @ 11:22:45
Postat av: Soledad

Åh, som jag saknar dig Madde. Jag saknar att få skratta åt dina ironiska kommentarer! Du är helt underbar :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback