mjaha.

Idag har jag jobbat. Var nästan inge folk alls. Jag jobbade 5 timmar och det var typ 10 pers under den tiden.. Imorgon ska jag till lycksele till tandläkaren. Jag är nervös för det kommer troligast bli en operation senare men jag hoppas på att det inte kommer att behövas, men det kommer det, och jag är rädd. Men men , det är ju som sagt bäst att passa på nu när det är gratis! Anyway, jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom det blir att kliva upp tidigt och köra...
Imorgon ska jag också köpa en födelsedags present till Marcus, han fyller ju 23 år snart så han ska följa med och se om han hittar nått.
Undra vad man skulle ha gjort ikväll, sitter här helt ensam och har tråkigt. Jag tror nog att jag ska gå och äta en glassbåt. Nu är det bara 47 dagar tills julafton, tiden går ruskigt fort men ändå så sakta...

Nu orkar jag inte skriva nått mer, skriver mer sen, om något roligt händer, vilket är inte så stor chans att det gör men man kan ju alltid hoppas!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback