TrååÅååÅåååÅKigt.

Idag har jag och Marcus städat. Så nu är lägenheten ren och fin. Det snöade lite idag med det var inte nått att hurra för. Undra vad man skulle ha gjort ikväll. Imorgon jobbar jag 11-20 så det blir att försöka lägga sig tidigt ikväll, för annars kommer jag att vara död på jobbet. Jag har ju sovit till 12 - 13 varje dag så det kommer nog att bli kämpigt imorgon. Men, "Det som inte dödar, det härdar."

Det finns inget bra på TV heller. Fy fan vad tråkigt man kan ha. Jag är sååå uttråkad. Förresten. Är det någon som vet om solariumet på Badhuset här i Storuman är bra? Och hur mycket kostar det? Jag behöver sola, man känner sig som fräschare med lite färg på kroppen.

Nä nu ska jag gå och kolla vad som finns på tv. suck.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback