Somliga går med trasiga skor.

(Varje gång jag har börjat skriva ett inlägg så funderar jag på vad jag ska ha som Rubrik, och just den meningen har plågat mig i typ 3 veckor så jag var bara tvungen)

Imorgon får jag min lön och jag fick lite bonus, det var ju snällt ! Så på Fredag blir det att fara till Lycksele för jag ska till tandläkaren (hjälp), men då istället för att fara hem direkt efteråt så hade jag tänkt fara ut och handla en jacka eller nått, för jag måste ha en fin vinterjacka! Sen kanske det blir något mer också. Marcus fyller ju 23 den 29.e November så jag måste försöka hitta något roligt åt han.
I veckan så jobbar han eftermiddag så han slutar klockan midnatt. Så jag vet inte riktigt vad man skulle ha gjort. Eller jag vet, jag ska kolla på DHW, men det är ju snart slut på avsnitt för den här säsongen, så jag tror jag ska beställa 4.e idag (A) Jag är beroende...

Förresten så kom snön igår, förhoppningsvis på riktigt så jag tog en bild. Den blev inte så bra eftersom den är tagen med mobilen, men men (:
 o2.11.2oo8

Nu ska jag sitta ett tag på MSN och sen ska jag titta på DHW. Men jag återkommer senare om jag har något roligt att berätta. Fast jag tror jag kommer att skriva ändå, ÄVEN om jag inte har nått roligt att skriva om. Så är det när man har en tråkig vardag!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Helena

Bor du i den lägenheten som bilden är tagen ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback