mmmmmmmm I .

Nu har jag bara ett avsnitt kvar på DHW... Det sorgliga är att det går inte att beställa hem säsong 4.. Den går bara att boka så jag vet inte när jag kommer att få den.. Åh! Jaja, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Matilda är på väg hit och ska sova här i natt tills imorgon. Det blir roligt, då har jag någon att prata med under dagen, istället för att sitta ensam och prata med en dator, haha.
Idag fick jag min lön. Man blir lika glad varje gång man får pengar men lika deprimerad efter man har betalat räkningar och skit. Plus att jag var och handlade mat för 400 kr idag, och det känns som jag inte handlade nått alls. Allt håller på att bli så dyrt nu. Sen ska jag ju till Lycksele på fredag och bensin till bilen behövs ju också... Jag kommer bli fattig. Men jag har lagt undan 2000 på ett sparkonto. Jag ska försöka hålla tassarna borta från det!

Nu ska jag se mitt sista avsnitt och sen så har Matilda troligtvis kommit hit så då ska vi väl prata loss (:

Jag saknar den tiden..... Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback