MJAHAAAAAAA

The script - The man who can´t be moved. Så jäkla bra låt!

Idag så sov jag rätt så länge, va så sjukt trött igår men gick ändå inte och la mig förrän halv 3. Så jag vaknade av att Marcus föräldrar kom och hälsade på! Jag är fortfarande trött men som vanlig så blir jag som piggast när jag går och lägger mig och resultatet är att jag inte kan somna. Jag lever i en ond cirkel..

Ikväll är det Ladder 49 på 4.an. Den ska jag se för han är så jävla SNYGG !!!!!!!!!!!! Joaquin Phoenix!
 <3

Så den ska jag nog se ikväll! Jag minns sist jag såg den men Matilda så typ skrek jag varje gång han kysste sin tjej! AAAAAAAAAH! Jaja,

KYSSSSSSSSSSSs

Kommentarer
Postat av: Soledad

Haha, akta hormonerna! :)

Postat av: Femke

He's very hot @ 'I Walk The Line' - the johnny cash movie thing <3

2008-12-01 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback