mjahaa.

Nä nu jäklar får det vara nog. Jag har så tråkigt att det finns inte. Jag tror att jag ska dra och sola en sväng imorgon för jag är faktiskt ledig då (!) Sen tror jag att jag och Marcus skulle fara ner till Gunnarn och tvätta. Sen på kvällen så ska jag tvinga med Marcus till bollhallen och kolla på när Meryam spela bandy. Så lite göra kommer det att finnas.
Nu är det inte länge kvar till jul, men jag har ingen julkänsla... Hade inte det förra året heller, jaja, jag vet inte. Marcus har i alla fall kommit hem från Norge, det var ju roligt. Nu slipper jag vara ensam för Matilda behagade ju inte att dra sin lilla röv hit i helgen, men jag tror att hon skulle komma på Onsdag och (kanske) stanna tills på Torsdag, JAA ! För jag skulle klippa henne osv.

Förresten så skrev jag i sommras att min nya kamera hade gått sönder för Marcus hade klantat så de kom lite vatten på den, just innan Holland resan, så jag fick låna Daniels kamera till Holland men när jag kom fram och skulle knäppa de första kortet så upptäcker jag att blixten inte fungerar.. Hja, vad kunde man göra förutom att svära inombords. Men som tur va så hade Matilda en kamera och Bauke hade en superkamera så vi lyckades ju fota lite i alla fall. HOWEVER, Emmy och Daniel har lämnat in min trasiga kamera i Mo i rana, där Marcus köpte den i julklapp och jag har ett års garanti. Så de ska bli kul och se om jag får tillbaka den på garantin och att den fungerar. För den va CP innan de kom lite vatten på den, så jag hoppas på en ny eller nått ;D Nä men , de ska bli skönt att ha en kamera igen, man har ju missat så mycke roliga grejer som man skulle vilja fota. Men jag har hela livet framför mig så jag lär nog få vara med om mer roliga stunder!
Min fina.

Nu ska jag spela lite P0ker, tror jag. Eller nått..
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback