mjaha...

Klockan är halv 10 och jag har skit tråkigt. Marcus är och håller på med sin bil och jag sitter ensam i mörkret. Idag har jag jobbat och jag hade för första gången riktigt jävla ont i ryggen. Jag behövde bara stå stilla eller röra mig litegrann så högg det i ryggen... fy, jag tror jag måste kolla upp de där för jag har börjat få jätte ont, oftare. Anyway. Nu kommer jag vara ledig i 2 dagar och jag ska sova gott. Jag tror dessutom att jag håller på att bli förkyld. Är helt slö och känner mig inte fräsch. Jaja. Bättre att ha förkylning nu är under jul. Kul att sitta hemma och snora istället för att ha roligt! Men det dåliga med att bli förkyld nu är att då kan jag vä inte jobba och det betyder att jag får mindre pengar. Men jag tror nog att jag skulle vara tvungen att jobba i alla fall.

Operationen som jag ska göra i vår är att ta bort mina visdoms-tänder på underkäken. På båda sidorna så det blir 2 operationer. För dom kan inte göra båda sidorna direkt för då blir det svårt för mig att äta.

Imorgon blir det en städar dag. Eftersom Marcus inte har något jobb längre så kan vi ju hjälpa varandra att städa eftersom båda kommer vara hemma imorgon. Annars har det alltid blivit så att när jag jobbar så är han ledig eller så slutar han klockan 3- när jag börjar jobba. Eller så är jag ledig och han jobbar kväll, dvs att han slutar kl 00.00 och är inte hemma förrän halv 1. 
Jag hoppas att han hittar ett jobb snart, Han kommer ju att vara så rastlös... Men iofs så har han ju sin lilla bil som han håller på att fixa till. Undra hur den kommer bli när han är klar med den :)

Nä nu ska jag se om det finns något roligt att se på tv. JUST JA ! FAN! Det började ju en film med Sarah Jessica Parker klockan 9 på 3.an! Nu måste jag skynda mig att se så jag fattar vad den handlar om !


Kyss


Kommentarer
Postat av: Linda

Men varför har han inge jobb längre? det är ju mindre bra juh..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback