Haj haj haj, beroende.

Jag har fått ett nytt beroende... av poker. Jag är rätt duktig faktiskt men jag kommer nog inte våga spelaom riktiga pengar :b Fast man ska aldrig säga aldrig men jag vill inte de, jag vill inte få spel djävulen på mig.
Sen efter jag har spelat färdigt och vunnit lite, hehe, så ska jag byta ställe till mitt andra beroende ställe = DHW.
Sen imorgon kommer jag att befinna mig på mitt 3.e beronde ställe = jobbet. Jag är inte beroende av själva jobbet, utav pengarna.
Jaja, imorgon åker Marcus till Norge för att hälsa på Emmy och Daniel, medans jag får stanna här helt ensam :( Hoppas han får det roligt... Undra vad man skulle ha gjort i helgen, kommer vara helt ensam och inte göra nått. Jag hade jättegärna vilja följa med till Mo men jag kan ju inte för jag ska jobba... Jaja, Matilda kommer inte ens för hon skulle troligtvis också jobba. Jaja. Jag får väl göra det bästa av situationen.

Nu ska jag fortsätta att spela.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback